آموزش راه اندازی و استفاده از شبیه ساز پلت فرم UCS سیسکو – بخش دوم

راه اندازی UCS Manager سیسکو

شما می توانید UCS Manager را با کلیک بر روی آیکون مدیریت UCS در بالای قسمت موجودی سخت افزار فعال و راه اندازی کنید.

راه اندازی UCS Manager سیسکو

روی Launch UCS Manager کلیک کنید. در این خصوص ممکن است شما به نصب JRE احتیاج داشته باشید.

آموزش سیسکو UCS Manager

اگر از مک استفاده می کنید، چیزی که باید توجه داشته باشید این است که مک شما ممکن است اجازه ی اجرا شدن UCS Manager را ندهد.

ساده ترین راه این است که فایل را در finder خود پیدا کنید و آن را از آنجا باز کنید. بر روی فایل در Finder راست کلیک کنید و آن را باز کنید.

در این مرحله در خصوص توسعه دهنده شناخته نشده از شما سوال می شود و شما بر روی Open کلیک کنید، در ادامه برای اجرای UCS Manager از شما سوال می شود.

در نهایت به UCS Manager با نام کاربری / رمز UCSPE / UCSPE وارد شوید.

به UCS Manager خوش آمدید! اگر بر روی تجهیزات در قسمت سمت چپ کلیک کنید، اتصالات chassis و fabric را مشاهده خواهید کرد.

یکی از chassis های را با کلیک کردن روی مثلث کنار آن باز کنید. برای دیدن مشخصات یک سرور، روی مثلث کنار سرورها کلیک کنید. همانطور که می بینید chassis ما شامل چند B200 M4 سرور است.

ذخیره و بارگذاری تنظیمات سخت افزاری سیسکو UCS Manager

هنگامی که VM را راه اندازی مجدد کنید یا سرویس ها را دوباره راه اندازی کنید، پیکربندی شما حذف می شوذ. من تکرار می کنم، تنظیمات شما از بین رفته است! شبیه ساز ،برخی موارد UCS Manager را ذخیره نمی کند. خوشبختانه، UCS دارای قابلیت Backup گیری است که به خوبی کار می کند.  گزینه مدیریت در سمت چپ است و شما می توانید پیکربندی Backup را در زیر Actions مشاهده کنید. روی پیکربندی Backup کلیک کنید و عملیات Backup گیری را انجام دهید.

Admin State Enabled بدان معنی است که در حال حاضر پشتیبان گیری شده است، من فقط از فایل Location Backup File به عنوان سیستم محلی فایل پشتیبان تهیه کردم. مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و نام فایل را در انتهای فایل XML تایپ کنید و فاصله ای بین آن ها را نگذارید.

یک پنجره باز خواهد شدکه فایل پشتیبان گیری شما با موفقیت دانلود شده است.

Import کردن (بازگرداندن) UCS Manager و پیکربندی شبیه ساز UCS سیسکو

در این خصوص در قسمت سمت چپ صفحه مدیریت، پیکربندی import را مشاهده خواهید کرد. Create Import Operation را انتخاب کرده و فایل پیکربندی خود را انتخاب کنید. سپس روی OK کلیک کنید. پیامی خواهید دید که پیکربندی با موفقیت وارد شده است.

Import کردن (بازگرداندن) UCS Manager و پیکربندی شبیه ساز UCS سیسکو
60%
Awesome
  • Design
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.