ویدئو بررسی جدیدترین و مهم ترین تغییرات مدارک سیسکو – Cisco Next Level Certifications

همانطور که می دانید توسعه شبکه و IT عاملی برای تغییر و تحول در زندگی مردم جهان بوده است. مهم ترین تکنولوژی در این خصوص به نام Cisco می باشد و برای ارزیابی تخصص افراد در این زمینه گواهینامه سیسکو (Cisco Certification) نیز وجود دارد. نکته مهم این است که سعی کنید با جدیدترین فناوری ها در حین استفاده از فناوری های قبل با همان ارزش اولیه ارتباط برقرار كنید. از این رو تغییرات بزرگی در انتظار Cisco خواهد بود. تغییرات جدید گواهینامه ها تحت عنوان Cisco Next Level Certifications می باشد که تمامی گرایش ها و مدارک حال حاضر تا تاریخ 24 فوریه 2020 با سرفصل های قدیمی برگزار و از آن تاریخ به بعد، گرایش ها و مدارک سیسکو تغییراتی دارند. در این ویدئو آخرین و مهم ترین تغییر و تحولات آزمون سیسکو و نقشه راه مدارک سیسکو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویدئو بررسی جدیدترین تغییرات مدارک سیسکو – Cisco Next Level Certifications

علت این تغییرات این است كه IT در سال های اخیر تحولات چشمگیری داشته است. امروزه به خاطر پیچیدگی سیستم هایی كه شبكه های امروزی را می سازند افراد می بایست تلاش كنند كه در همه زمینه های دنیای شبکه اطلاعاتی هر چند جزئی كسب كنند. به عنوان مثال به جای CCNA Security كه هنوز هم بخشی از امتحان می باشد بخش جدیدی به نام سیسکو Cisco Certified Specialist اضافه شده است.

سوالات دیگری كه ممكن است برای شما پیش بیاید این است كه این اتفاقات چه زمانی رخ میدهد و تاریخ امتحانات كی خواهد بود؟

تاریخ امتحانات (Cisco Certifications) 24 فوریه 2020 میباشد.

بسیاری از افراد مشتاق به ادامه تحصیل در زمینه CCIE میباشند. و اكنون برای همه افراد شانس شركت در این آزمون فراهم است برنامه CE در حال حاضر برای كلیه برنامه ها مطابق شكل زیر قابل اجرا خواهد بود. همچنین تجدید گواهینامه CCIE CE به 3 سال ارتقا یافته است.

 

100%
Awesome
  • Design
8 دیدگاه
  1. محمد says

    عالی مهندس

  2. حدادی says

    جامع و کامل

  3. حسینی مردانی says

    کتاب سیسکو رسید گفتم اینجا تشکر کنم، ممنون

    1. technet24 says

      پیروز و موفق باشید مهندس مردانی

  4. محمد says

    با سلام
    برای امتحان CCNP نیاز به امتحان CCNA هست یا نه ؟ و فقط با دادن امتحان Core+Specialist=CCNP میشه CCNP گرفت ؟
    ممنون از شما

  5. نیسی says

    بسیار مفید بود.
    سپاس فراوان از شما.

  6. حدادی says

    تشکر

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.