Windows 10 – 20h2 Updated Dec 2020 – دانلود ویندوز

دانلود ویندوز 10

Windows 10 مایکروسافت نسخه‌ جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. حال اولین نسخه‌ی رسمی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز ۸، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز ۱۰ باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز ۱۰ بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند.

ویندوز ۱۰ ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به شمار می‌رود. مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند.مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تفاوت نسخه های ویندوز 10 :

Windows 10 Home : ویندوز ۱۰ نسخه Home که برای استفاده در رایانه های شخصی می باشد .
Windows 10 Pro : در مقایسه با ویندوز ۸ و ویندوز ۷ بسیار حرفه ای تر شده است .
Windows 10 Enterprise : با قابلیت های بالا تر نسبت دیگر نسخه ها با ویژگی های اضافی برای کمک به IT مبتنی بر سازمان ها است .
Windows 10 Enterprise 2015 LTSB : ویندوز ۱۰ شرکت ۲۰۱۵ LTSB (بلند مدت واحد خدمات) نسخه همان ویندوز ۱۰ شرکتی است ، اما هیچ به روز رسانی از ویژگی ها را دریافت نمی کند و شرکت ها میتوانند کنترل بیشتری بر روی فرایند رسانه ای خود داشته باشند .
Windows 10 Education : این نسخه از ویندوز طراحی شده برای استفاده در مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها . و به شیوه ای شبیه به ویندوز Enterprise 8.1
Windows 10 Mobile : ویندوز ۱۰ نسخه موبایل برای گوشی های هوشمند و تبلت های کوچک طراحی شده است با قابلیت تمام ویژگی های مصرف کننده عمومی ، از جمله قابلیت پیوسته ویندوز فون ۸٫۱
Windows 10 Mobile Enterprise : ویندوز ۱۰ موبایل با تمام ویژگی های ویندوز ۱۰ همراه ، با ویژگی های اضافی برای کمک به سازمان های مبتنی بر IT ، به شیوه ای مشابه به ویندوز ۸٫۱ موبایل ، اما بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه
Windows 10 IoT Core : ویندوز ۱۰ اینترنت اشیا هسته یک نسخه از ویندوز ۱۰ به طور خاص برای استفاده در دستگاه های کم هزینه و حالات اینترنت اشیا طراحی شده است .و آن در محیط عملیاتی شبیه به ویندوز تعبیه شده است

ویژگی های نسخه N ویندوز 10 : ویندوز ۱۰ نسخه ویژه برای اتحادیه اروپا ، کرواسی و سوئیس به مقصد حرف “N” (غیر قابل استفاده با مدیاپلیر) با پسوند به نام خود (مثلا ویندوز ۱۰ شرکت N) و فناوری های مرتبط با رسانه هایی مانند ویندوز مدیا پلیر ندارد . نسخه N برای همه ویندوز ۱۰ به جز ورژن موبایل آن می باشد ، موبایل شرکت ها و اینترنت اشیا اصلی وجود دارد . مایکروسافت برای ایجاد “N” نسخه های ویندوز مورد نیاز پس از کمیسیون اروپا حکومت در سال ۲۰۰۴ که به آن نیاز به ارائه یک نسخه از ویندوز بدون ویندوز مدیا پلیر گره خورده است در هزینه این نسخه از N زبان همان نسخه کامل است ، به عنوان “ویژگی رسانه بسته” را می توان بدون محدودیت از مایکروسافت دریافت کرد.

لینک دانلود ویندوز 10 – 20h2 Updated Dec_2020

Windows 10 Business Editions
دانلود – en_windows_10_business_editions_version_20h2_updated_dec_2020_x86_dvd_50e52b1b.iso
دانلود – en_windows_10_business_editions_version_20h2_updated_dec_2020_x64_dvd_2af15d50.iso

Windows 10 Consumer Editions
دانلود – en_windows_10_consumer_editions_version_20h2_updated_dec_2020_x86_dvd_90932184.iso
دانلود – en_windows_10_consumer_editions_version_20h2_updated_dec_2020_x64_dvd_bde6c5a2.iso

Windows 10 Language Pack
دانلود – mu_windows_10_language_pack_version_1703_update_march_2017_x86_x64_dvd_10204769.iso

 

آموزش فعال سازی:

Windows 10 Redstone is so familiar and easy to use, you’ll feel like an expert. The Start Menu is back in an expanded form, plus we’ll bring over your pinned apps and favorites so they’re ready and waiting for you.

The “definitive” operating system by Microsoft arrives at 1511 version and is updated to build with a 10586 installation process that requires a few minutes to be completed. New products are primarily under the shell, with performance improvements and optimizations in the code, but there are a few adjustments on the side of the feature. Millions of people are already using Windows 10 The Windows Insider Program is a global community of fans who love Windows and want to help make it better. Insiders see the operating system in its earliest stages, and play a role in shaping it. Their feedback has contributed to the best Windows ever. Learn more about being a part of the Windows Insider community.

100%
Awesome
  • Criteria
3 دیدگاه
  1. sandeep62 says

    this are activated

  2. آیدین says

    نسخه Pro رو نمی‌ذارید؟

  3. کاوه says

    سلام

    لطفا در مورد نسخه‌ی Windows 10 Multiple Editions هم یک توضیحی می فرمایید؟

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.