آپدیت جدید Remote Server Admin Tools برای Windows 10 v1803 Redstone 4

مایکروسافت یک نسخه جدید از Remote Server Admin Tools برای ویندوز 10 در نسخه های 17110 و بالاتر منتشر کرده است. این آپدیت به تمرینی برای مایکروسافت بدل شده است و این شرکت هر ساله چنین آپدیتی از RSAT برای سیستم عامل ویندوز منتشر می کند. با اینکه بروزرسانی های RSAT یا Remote Server Admin Tools ویژگی های تازه ی زیادی همراه خود ندارد اما من به شما توصیه می کنم برای بهره مندی از کمترین مشکلات و استفاده از بخش مدیریت گروه ها از این آپدیت تازه منتشر شده استفاده کنید.

لینک دانلود Remote Server Administration Tools for Windows 10

دانلود

 تغییرات نسخه ی جدید RSAT:

ویژگی های جدید:

  • در این نسخه از RSAT ابزار های DNS سرور به درستی به عنوان یک قسمت از پکیج RSAT نصب می شوند.
  • در نسخه جدید شما قادر خواهید بود تا با استفاده از ابزار و گزینه های مربوطه در این نسخه از RSAT از اطلاعات فایل ها و الگوی دیسک های ذخیره سازی تان به خوبی محافظت کنید.

مشکل این نسخه:

  • نسخه ی 32 بیتی این نرم افزار ممکن است در هنگام نصب بر روی ویندوز 10 های نسخه ی 17110 و یا قبل تر با مشکل مواجه شود و پروسه ی نصب لغو شود. این مشکل معمولا بر روی ویندوز 10 های سری 171** دیده می شود.

علاوه بر نکات گفته شده در این مقاله، کمپانی مایکروسافت ابزار جدیدی در این نسخه از RSAT گنجانده است و آن Honolulu نام دارد. این ابزار برای اولین بار با ویندوز سرور 2016 معرفی شد و بعنوان جایگزینی برای Windows Server Manage در دسترس قرار گرفت. این ابزار بر اساس PowerShell است و قابلیت توسعه پذیری دارد و می توان از آن بصورت یکپارچه برای مدیریت چندین سرور استفاده کرد.

50%
Awesome
  • Design
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.