Axis Communication سطح جدیدی از امنیت را معرفی می کند

شرکت های ارائه دهنده ی خدمات امنیتی و نمایندگان آن ها از امروز می توانند سرویس رقابتی جدیدی که از طریق ریموت مانیتورینگ شبکه های ویدیویی را کنترل می کند ارائه کنند. این سرویس به تازگی توسط شرکت AXIS Guardian  ارئه می شود.

Axis Communication، رهبر حوزه ی شبکه های ویدیویی پلتفرمی را طراحی کرده است که با نرم افزار های امنیتی مانیتورینگ موجود ادغام می شود و اطلاعات را مورد بررسی و پردازش قرار می دهد و سپس در فضای ابری یا سرور های محلی ذخیره می کند. با استفاده از AXIS Guardian سرویس دهندگان می توانند سیستم های خود وکاربرانشان را از راه دور بصورت دائم مانیتورینگ کنند و این امر نیاز به نصب، تعمیر یا نگهداری ندارد.

Mike King، مدیر بخش امنیت ویدیویی Axis Communications می گوید:

“ما AXIS Guardian را با همکاری شرکت های ارائه دهنده ی امنیت و شرکت های هشدار دهنده توسعه دادیم تا به مشتریانمان این اطمینان را بدهیم که به تمامی نیاز هایشان پاسخ خواهیم داد. همکاران ما می توانند بصورت کاملا منطقی از سرویس ابری استفاده کنند و مشتریانشان را تحت تاثیر راه حل کم هزینه و امن سرویس ابری قرار دهند.”

AXIS Guardian شرکت های هشدار دهنده خطرات و ارائه دهنده ی سرویس های امنیتی را به همکاری گرفته است تا بدون اینکه هزینه های گزافی متحمل شود ارتباط عمیق تری با مشتریانش برقرار کند.

بهبود کارآیی عملیاتی

ادغام AXIS Guardian با ایستگاه های مرکزی نرم افزار های هشدار دهنده ی خطرات مختلف این قابلیت را ایجاد کرده است تا مشکلات بصورت موثر مدیریت و رفع شوند. قابلیت تایید ویدیویی این قابلیت را ایجاد کرده است تا تهدیدات بالقوه بصورت آسان تری شناسایی شوند. این یعنی در صورت بروز مشکلات می توان بصورت فوری با آنان مقابله کرد و حتی پلتفرم این قابلیت را دارد که ایستگاه های مختلف را بصورت خودکار از خطرات آگاه سازد (آتش نشانی، پلیس و …).

گسترش کسب و کار

AXIS Guardian به ارائه دهندگان خدمات امنیتی این اجازه را می دهد تا خدمات و محصولات جانبی دیگری را به مشتریان نهایی ارائه دهند که این باعث می گردد  فروش افزایش یابد و کسب و کار سرویس دهنده ها گسترش پیدا کند. این به مشتریان این امکان را می دهد تا از تجهیزات اضافی بهره مند شوند بدون اینکه از نحوه ی مدیریت امنیت آن ها نگران باشند.

همچنین وبسایت و اپلیکیشن موبایل AXIS Guardian اجازه می دهد تا مشتریان بتوانند بر سیستم نظارتی خود در حد نیاز کنترل داشته باشند. با استفاده از اپلیکیشن AXIS Guardian مشتریان قادر خواهند بود تا فیلم های ظبط شده را مشاهده کنند و همچنین بصورت زنده وضعیت را تحت نظر بگیرند.

صرفه جویی در هزینه ها

AXIS Guardian همچنین منفعت های تجاری دارد و به راحتی نصب می شود و برای نصب آن نیازی به آموزش و تعلیم آنچنانی نیست. در دستگاه های جدید این کار تنها می تواند با یک کلیک انجام پذیرد. این یعنی نیازی به صرف هزینه های کلان برای نصب نیست. همچنین مانیتورینگ از راه دور این مزیت را دارد که هزینه های استخدام نگهبان و مهندسان ناظر را در حد چشمگیری کاهش  می دهد.

AXIS Guardian از طرف گروهی انتخاب شده از ارائه دهندگان خدمات ارائه می شود و شرکت صاحب آن Axis Communications است. این شرکت از اشتراک های انعطاف پذیری برای کاهش هزینه های مشتریان بهره می برد و هر یک از مشتریان می توانند بسته با نیازشان اشتراک سازگار با نیازشان را تهیه کنند.

50%
Awesome
  • Design
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.