معرفی Recovery Console نانو سرور

Recovery Console شل خطایابی محلی در نانو سرور می باشد که به شما کمک می کند تا نانو سرور را برای اتصال از راه دور توسط ابزارهای مدیریتی پیکربندی کنید با اتصال به کنسول نانو سرور شما می‌توانید مشخصات کارت شبکه را مشاهده و ویرایش کنید سرور را خاموش و راه اندازی مجدد کرده و برخی کارهای اولیه را انجام دهید. تصویر زیر صفحه لاگین این کنسول را نمایش میدهد که می توانید با وارد کردن نام کاربری رمز عبور و دامین و فشردن کلید Enter وارد این کنسول شوید.


در صفحه اصلی این کنسول که در شکل زیر نمایش داده شده است میتوانید موارد زیر را مشاهده کنید.

  • نام کامپیوتر
  • نام دامین
  • نسخه ویندوز
  • تاریخ، زمان و Time zone


همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده در پایین کنسول راهنمای استفاده از این کنسول نمایش داده شده است همچنین در وسط این کنسول منوی برای پیکربندی موارد زیر وجود دارد.

  1. شبکه
  2. Rule های ورودی فایروال
  3. Rule های خروجی فایروال
  4. تنظیمات WinRM

با وارد شدن به بخش شبکه تنظیمات مربوط به شبکه از جمله آی پی، تنظیمات DNS و بقیه جزئیات شبکه نمایش داده می شود در پایین این کنسول گزینه‌هایی برای تغییر برخی از این تنظیمات وجود دارد برای مثال با فشردن کلید F۱۱ می توانید تنظیمات مربوط به آی پی را تغییر دهید.


با وارد شدن به بخش فایروال می توانید Rule های مربوط به فایروال را مشاهده کنید تنها امکانی که در این بخش وجود دارد فعال یاغیر فعال کردن Rule ها می باشد.


و در آخرین منو از ریکاوری کنسول می توانید تنظیمات WinRM را برای اتصال به نانو سرور از راه دور، مشاهده و پیکربندی کنید.

nanoNano Serverrecovery consoleserver 2016ریکاوری کنسولنانو سرورنانو سرور 2016
Comments (0)
Add Comment