Cisco Expressway 12.5

دانلود نرم افزار سیسکو Expressway

Cisco Expressway یک نرم افزار Collaboration است که می تواند شبکه های مختلف را یکپارچه نماید. با استفاده از Cisco Expressway امکان سرویس تلفنی به کاربرانی که بیرون شبکه (پشت فایروال) و داخل شبکه هستند فراهم می گردد. در واقع Expressway سیسکو جهت Publish کردن و سرویس IP Telephony بر روی بستر اینترت بکار می‌رود، با استفاده از این محصول بدون نیاز به استفاده از ارتباطات Vpn امکان دسترسی به کلیه سرویس‌ها Voip، از خارج از سازمان به صورت امن از بستر اینترنت نیز وجود خواهد داشت.

سرویس Expressway به صورت یک سیستم جفت پیاده سازی می شود یک سرور EXP-C که با CUCM از طریق یک Tunnel ارتباط دارد و EXP-E که در محدوده DMZ قرار دارد و از یک سمت به شبکه Public و سمت دیگر به EXP-E دسترسی دارد.

  • EXP-E یک سرور پیمایشی است که در بخش DMZ نصب می شود
  • EXP-C یک سرویس گیرنده پیمایشی است که در بخش داخلی یک شبکه بزرگ نصب می شود
  • EXP-C از طریق یک پورت مشخص بر روی فایروال به EXP-E با دسترسی امن متصل می شود

هنگامی که EXP-E یک تماس ورودی را دریافت کرد آن را به سمت EXP-C ارسال می کند، EXP-C سپس یک ارتباط از CUCM به نقطه پایانی ایجاد می کند. تماس ایجاد می شود و ارتباط صوتی دیواره آتش را به صورت امن پیمایش می کند…

لینک دانلود نرم افزار Cisco Expressway 12.5

 

دانلود – s42700x12_5_4.ova  – حجم : 582 مگابايت

Cisco Expressway offers users outside your firewall simple, highly secure access to all collaboration workloads, including video, voice, content, IM, and presence. Collaborate with people who are on third-party systems and endpoints or in other companies. Help teleworkers and Cisco Jabber mobile users work more effectively on their device of choice.

Description : Cisco TelePresence Video Communication Server and Expressway series – X12.5.4 VM version for VSphere Clients 6.0 and earlier – use .ova for initial VM install only.
Release : X12.5.4
Release Date : 15-Jul-2019
FileName : s42700x12_5_4.ova
Size : 582.70 MB
MD5 Checksum : 5d142da2934d8d62daa03934a1b888d9

Cisco CollaborationCUCMVoIPVoip سیسکوآموزش CUCM سیسکوآموزش CUCMEآموزش voip سیسکودانلود CUCMسرویس VoIPسیسکو Collaborationسیسکو CUCMسیسکو IP Telephony
Comments (1)
Add Comment
  • علی

    کرک یا کیجان experssway موجود نیست ؟