10Strike LANState Pro 9.15 – نرم افزار مانیتورینگ و ترسیم نقشه شبکه

نرم افزار LAN State یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار های ترسیم نقشه شبکه می باشد، نرم افزار LAN State به مدیران شبکه امکان می دهد تا طرحی کامل از شبکه را داشته باشند. LANState شبکه با اسکن کردن بازه ای از IP ، نقشه ای ترسیم می کند که سرعت دسترسی به ویژگی ها (Properties) و منابع (resources) کامپیوتر ها و سرورهای شبکه را افزایش می دهد. ضمن اینکه مدیریت آنها را به صورت بصری امکان پذیر می کند. خروجی نقشه شبکه توسط این برنامه به صورت عکس، MicroSoft Visio و فایل های XML می باشد و این خروجی بعدها نیز می تواند در این برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین LANState pro می تواند پورت های سوییچ ها را نیز توسط SNMP پروتکل مانیتور کند. ضمن اینکه می توان اخطار و هشدار قطعی یا اختلال در شبکه را از طریق ایمیل و اس ام اس دریافت کرد. علاوه بر سوئیچ ها می توان تجهیزات دیگری را نیز در شبکه مانیتور کرده و نتیجه را به صورت گرافیکی در آن لحظه مشاهده کرد.

LANstate Pro شامل ماژول های زیر است:

  • ایجاد نقشه شبکه به صورت خودکار بوسیله پروتکل SNMP و گرفتن خروجی با فرمت MS Visio
  • مانیتور کامپیوترها، هاست ها، سرورها و سرویس ها
  • هشدار هنگام قطعی و خطا در شبکه
  • امکان دسترسی نقشه شبکه به صورت آنی با استفاده از مرورگر برنامه
  • Ping, Trace Route, Name Lookup
  • امکان ارسال پیغام به کاربران دامین با کمک مسنجر داخلی پیشرفته
  • مانیتور اتصالات (connections) به فایل ها و منابع به اشتراک گذاشته شده توسط شما به صورتی که هنگام دسترسی یک کاربر به این منابع، برنامه توسط لاگ و پیغام صوتی این موضوع را به شما اطلاع می دهد.

لینک دانلود نرم افزار 10Strike LANState Pro 9.15

 

دانلود – حجم : 25 مگابايت

رمز فايل: technet24.ir

The program operation is based on the periodic automatic device polling. It can send an ICMP packet (ping) to a device, connect to a required TCP port over the network, access a database, or check some parameter on a managed switch or UPS (using the SNMP protocol), etc. When something goes wrong, an alert arises and you receive a notification.

With our software, you are able to monitor the following:

Computers (Windows/Linux/Mac)
Servers (Database, Web, FTP, Email, etc.)
Switches and Routers (via SNMP)
Printers
UPS
IP PBX
IP Cameras
Printers
Doors and other sensors using SNMP traps

Databases
Services
Processes
CPU load
Temperature, voltage
VPN, PPP and other connections
Disk space
Files and Folders
Script results (VB, JS, etc.)

You can use any check from the list of supported network host monitoring checks. Depending on the result of the check, a device being polled obtains the corresponding status. If the check is successful its color is displayed green; if it is failed – it appears in red. You can display only “red” checks and see the list of critical failures or see all the available checks.

90%
Awesome
  • Design
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.