پنج دلیل برای انتخاب نرم افزار VMware

مجازی سازی در شالوده ی IT شما این اجازه را می دهد که همزمان با کاهش هزینه ها کارایی سودمندی و قابلیت انعطاف دارایی های موجود خود را افزایش دهید. در سراسر جهان شرکت ها با هر ابعادی می توانند از مجازی سازی Vmware بهره مند شوند. هزاران نفر از سازمان ها از راه حل های مجازی سازی vmware استفاده میکنند. چگونه مجازی سازی ساختار IT، همه چیز را به نفع سازمان شما تغییر خواهد داد؟
پنج دلیل برای انتخاب نرم افزار VMware :

1- افزایش بهره وری از منابع موجود:

تجمیع زیرساختهای مشترک به طور متمرکز و سنت شکنی در شعار “یک سرور برای یک سرویس” به روش تلفیق سرورها (Server Consolidation )

2- کاهش هزینه های مراکز داده بوسیله کاهش ساختار فیزیکی و نظارت مدیرIT :

کاهش سرور ها و سخت افزار مربوط به آن به معنای کاهش در مصرف قدرت و امکانات خنک کننده مورد نیاز است. ابزارهای مدیریتی بهتر این امکان را برای شما جهت افزایش نظارت مدیر IT بر سرورها فراهم میکندکه این خود می تواند منجر به کاهش تعداد پرسنل واحد IT و کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی شود.

3- قابلیت افزایش سخت افزارها و نرم افزار ها در راستای تداوم سرویس دهی

backup مطمئن و انتقال بی نقص اطلاعات به محیط مجازی بدون وقفه در سرویس دهی صورت میگیرد و و به این ترتیب مشکل downtime ها و recovery فوری ناشی از مسائل پیش بینی نشده رفع می گردد.

4- افزایش انعطاف پذیری موثر:

پاسخ به تغییرات بازار با داشتن منابع مدیریتی پویا، تامین ذخیره سریع سرور و ارتقا یافتن کامپیوترهای شخصی و گسترش برنامه های کاربردی .

5- ارتقا امنیت در مدیریت کامپیوتر های شخصی :

گسترش، مدیریت و مانیتور امنیت محیطهای کامپیوتر شخصی که کاربران می توانند دسترسی در محلیا از راه دور با اتصال به شبکه یا بدون آن داشته باشند . این تکنولوژی تقریبا هر نوع کامپیوتری را ساپورت میکند.

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.